महिलाको स्तनमा पुरुषलाई किन यति धेरै दिलचस्पी ? – ओशोको दर्शनबाट जान्नुहोस्

महिला र पुरुषबीचको यौन सम्बन्धमा महिलाको स्तनले सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छ। यसले पुरूषलाई सन्तुष्टि दिनमा मद्दत गर्छ भने महिलालाई आत्मिक आनन्द पनि दिन्छ। तर के तपाईले कहिल्यै सोच्नुभएको छ किन यस्तो हुन्छ ? हालै युरेसिया युनिभर्सिटीले यस विषयमा अनुसन्धान जारी गरेको छ ।

जसका अनुसार स्तनले महिला र पुरुषबीच पुलको काम गर्छ । यो अनुसन्धान युनिभर्सिटीको मनोविज्ञान विभागका अनुसन्धानकर्ताहरूले युरोप, एसिया, भारत, अमेरिका र नेदरल्याण्डका केही जोडीहरूमा गरेका हुन् । यसका केही निष्कर्षहरू यस प्रकार छन्। जुन ओशोको प्रवचनमापनि पहिले नै उल्लेख छ ।

उभिएको स्तन पुरुषहरूको लागि निमन्त्रणा हो से’क्स गर्दा पुरुषले स्तन थिच्छन् । यौ’न व्यवहार सुरु गर्नु अघि, महिलाको स्तनले पुरुषहरूलाई निम्तो दिन्छ। त्यसैले महिला–पुरुषको यौ’न प्रक्रियामा स्तनको भूमिका महत्वपूर्ण हुन्छ ।

पुरुषहरूले आफ्नो यौ’न भावनालाई थप सन्तुष्ट पार्न यिनीहरूको पूजा गर्छन्। यसले पुरुष र महिलालाई सन्तुष्टि दिन्छ। यो प्रक्रिया चरमोत्कर्षमा पुग्न आवश्यक छ। चरमोत्कर्षमा पुग्दा स्तन उभिएको (ठाडो) हुन्छ भन्ने विश्वास छ ।

कामसूत्रमा स्तनको स्पर्श आनन्दको आधार: वात्स्यायन द्वारा लिखित कामसूत्र शास्त्रमा यसको विस्तृत वर्णन गरिएको छ। यसमा ६४ वटा कार्य कलाको उल्लेख छ । यसमा पुरुषलाई आकर्षित गर्नेदेखि सन्तुष्ट पार्न महिलाले अपनाएको कलाको उल्लेख छ ।

यसमा ६४ वटा कार्य–आसन पनि छन्। कामसूत्रबाट प्रेरित भएर नै मन्दिरमा अनेकौ टुडालहरु बनाइएका छन् । त्यसैगरी दैवी शक्तिका रूपमा चौसठ्ठी योगिनीहरूको विचार पनि यसै आधारमा गरिएको छ ।

महिला–पुरुष सम्बन्धमा स्तनको निकै महत्व हुन्छ । एउटी महिलाले आफ्नो स्तनको सौन्दर्य आकर्षित मात्र हैन पुरुषलाई सन्तुष्ट पार्न र आफ्नो बच्चालाई आहार दिन सक्छिन् । जबकी, मनोवैज्ञानिक फ्रायडका अनुसार, स्तन महिलाको यौ’न अंगको बन्डलको भाग हो। त्यसैले पनि महिलालाई पुरुषको हातको स्पर्शले रमाइलो लाग्छ ।

पुरुषका लागि धेरै दिलचस्पी हुने कारण ओशोले बताएका छन् यस विषयमा ओशोको भाषण प्रसिद्ध छ। उनी भन्छन्, महिलाको स्तन र मानिसको दिमागमा गहिरो सम्बन्ध हुन्छ । साधारण मानिसले यो सम्बन्धलाई बुझ्दैनन्, तर यो उनीहरूको व्यवहारमा पनि झल्किन्छ।

ओशो भन्छन्, बच्चा आमाको गर्भमा हुँदा पूर्णतया एक्लो हुन्छ। उसले आमाको नाभीबाट पोषण पाउँछ। ऊ एप्सम लवण युक्त पानीमा सुत्छ। ओशो यसलाई एक प्रकारको समाधि भनिन्छ। पश्चिमामा त्यसैको नक्कल गर्दै ट्याङ्की बनाइन्छ र मानिसलाई एक–दुई घण्टासम्म गाडिन्छ ।

जब बच्चा जन्मन्छ, उसले आफ्नो पहिलो खाना आमाको दूधबाट (स्तनबाट) पाउँछ। यदि नवजात शिशु संसारमा पहिलो पटक कसैको सम्पर्कमा आउँछ भने त्यो महिलाको स्तन हो । मनोवैज्ञानिकहरू भन्छन् कि यसले जीवनभर बच्चाको दिमागमा बस्छ। यो पछि ठूलो भएपछि मानिसको मनोवैज्ञानिक आवश्यकता बन्छ।

जबसम्म बच्चा समझदार हुँदैन, तबसम्म उसले आमाको दूध पिइरहन्छ। खानेकुराका अन्य श्रोतहरू फेला पार्दा पनि उसले आमाको दूध अर्कै जोशमा पिउने गर्छ। आमाको दुधबाट उनको मन बढी सन्तुष्ट हुने भएकाले यस्तो हुन्छ । पछिपनि पुरुषले आफ्नो मन बढी सन्तुष्ट बनाउँन नै चुस्ने गर्दछन् ।

यसबारे मनोविश्लेषक डा. श्याम जाजोदिया भन्छन्, बच्चा ठूलो भएपछि आमाको दूधबाट टाढा जान्छ तर स्तनप्रतिको आकर्षण उनको अवचेतनमा रहन्छ ।जब उनी किशोरावस्थामा पुग्छन्, जसलाई प्युबर्टी एज भनिन्छ, तब उसले त्यसमा रहस्य खोज्न थाल्छ। यो सोचलाई पुरुषको उदय मान्नुपर्ने उनको तर्क छ । यस्तो कार्य महिला वा किशोरीहरुमा पनि हुने गरेको छ ।

उनले आफ्नै उभिएका स्तनहरू राम्रा छन् वा अरुको भन्दा कमजोर स्तनहरू छन् भन्दै हौसिने वा हीनताको भावना जाग्ने गर्दछ । स्तनको संलग्नताको यो रूप सेक्समा प्रतिबिम्बित हुन्छ। यही कारणले गर्दा यौनसम्पर्क गर्दा महिला र पुरुषमा स्तनप्रति विशेष आकर्षण हुन्छ ।

महिलालाई पनि आफ्नै ठूला स्तन मन पर्छ ठ्याक्कै महिलाहरुसँग यस्तै हुन्छ भन्ने त पुष्टि छैन । किशोराअवस्थामा केटीहरूमा पनि यो प्रवृत्तिले काम गर्छ। स्तनमा कुनै पनि प्रकारको आन्दोलनले महिलालाई चरम आनन्दमा पुर्‍याउँछ।

प्रसिद्ध दार्शनिक डा हिम्मत सिंह सिन्हा भन्छन्, पश्चिममा फ्रायडले स्तनलाई से’क्सको बन्डल भनेका छन् । फ्रायड भन्छन् कि किशोरअवस्थामा स्तनबाट मानिसले बेजोड आनन्द महसुस गर्छ। मानिस बढ्दै जाँदा, उसको शरीरमा आनन्दको दायरा गुप्तांगसम्म केन्द्रीत हुन्छ ।

महिलाहरूमा यो दायरा छाती र जननांगहरूमा सीमित छ। अलिकति टचमा उनीहरूले गुदगुदी महसुस गर्छन्। यस परिभाषालाई हेर्दा, स्तनको संवेदनशीलता प्रत्यक्ष रूपमा मानव मनोविज्ञानसँग सम्बन्धित छ। त्यसैले यौनसम्पर्क गर्दा पुरुषले महिलाको स्तन थिचेर आनन्द महसुस गर्छन् भने महिलाले पनि त्यसमा परम आनन्द पाउँछन् ।